Біздің тренингке қатысыңыз және кәсіби құралдар арқылы компанияңыздың беделін басқарып, дағдарыстардың алдын алыңыз
Өтінім қалдыру
Цифрлық дәуір жағдайында компанияның беделі оның табысына тікелей әсер етеді. Репутацияны басқарудағы қателіктер клиенттердің сенімінен айырылуға, сатылымның төмендеуіне және бренд имиджінің нашарлауына әкелуі мүмкін. Бұл тренинг сізге мұндай тәуекелдердің алдын алуға көмектесетін репутацияны басқарудың практикалық құралдарын ұсынады
ТРЕНИНГ КІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН?
Коммуникация және PR саласындағы басшылар мен мамандар
HR жетекшілер мен ішкі коммуникация саласының мамандары
Өсіп келе жатқан және трансформациядан өтіп жатқан бизнес иелері
Тренинг бағдарламасы
1 күн
1 күн
Қазіргі замандағы ұйымдар, соның ішінде мемлекеттік органдар мен институттар үшін репутацияның рөлі
Мүдделі тараптардың күтілімдерін басқару үшін олардың матрицасын құрастыру және қолдану
Аудиторияның күтілімдеріне талдау жасауға негізделген коммуникациялық стратегияны әзірлеу құралдары
Коммуникацияның тиімділігін арттыруға арналған өлшеу әдістері
Репутациялық дағдарыстарды болжау және олардың салдарын азайту үшін сыналған әдістерді пайдалану
Өтінім қалдыру
ОҚЫТУ ФОРМАТЫ
Теория мен практиканың ара қатынасы: 30% теориялық материал мен 70% практикалық жұмыс
Тренер мен қатысушылардың кейстерін, халықаралық бенчмарктарды талдау
ТРЕНИНГТЕ НЕ ҮЙРЕНЕСІЗ?
Компания немесе брендіңіздің беделін нығайта аласыз
Стейкхолдерлердің талабын басқарудың тиімді құралдарын меңгересіз
Репутациялық кризистерді болжап, оның салдарын азайтуды үйренесіз