#Hello, внутрикомм!

Корпоративтік мәдениет пен ішкі коммуникациялар бойынша тренинг

Біздің тренингтен өтіп, командаңыздың тиімділігін арттырыңыз
Компаниядағы атмосфера қызметкерлердің жұмысына қалай әсер ететінін байқадыңыз ба? Жобаның командалық түсіністіктің жеткіліксіздігінен тұралап қалатын кездеріне жиі тап боласыз ба?

Нашар коммуникация мен әлсіз корпоративтік мәдениет қызметкерлердің өнімділігі мен компанияға деген адалдығын төмендетеді. Бұл мотивацияның жоғалуына және коммуникациялық үзілістерге байланысты қаржылық шығындарға әкеледі.

Ішкі коммуникациялар мен корпоративтік мәдениет бойынша тренинг осы мәселелерді шешуге, қызметкерлердің мотивациясы мен белсенділігін арттыруға көмектеседі. Фатима Косаева әзірлеген #Hello, внутрикомм! бағдарламасы ішкі ортаны жақсарту және бизнестің тиімділігін арттыру үшін нақты практикалық құралдарды ұсынады.

БҰЛ ТРЕНИНГ КІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН?

Коммуникация мен PR бағытындағы жетекшілер мен мамандар
HR жетекшілер мен ішкі коммуникация бойынша мамандар
Өсіп жатқан және өзгеріп жатқан бизнестердің иелері

ТРЕНИНГТЕ СІЗ НЕ ҮЙРЕНЕСІЗ?

#Hello, внутрикомм! қарқынды тренингі барысында сіз кәсіби біліктілігіңізді арттыратын құнды білім мен практикалық дағдыларды меңгеріп, тиімді коммуникация арқылы қызметкерлеріңіздің жасырын әлеуетін ашуға мүмкіндік аласыз.
  • Заманауи ұйымдарда, соның ішінде мемлекеттік органдарда ішкі коммуникациялардың маңызын түсінесіз
  • Корпоративтік мәдениеттің қалай жұмыс істейтінін біліп, терең түсінік қалыптастырасыз

  • Ішкі стейкхолдерлермен коммуникация матрицасын құруды және оны тиімді қолдануды үйренесіз
  • Кері байланыс құралдарын меңгересіз

  • Ішкі коммуникация құралдарын меңгересіз
  • Қазақстандық және халықаралық компаниялардың нақты кейстерімен танысасыз

Ішкі коммуникациялар және корпоративтік мәдениет бойынша тренинг
Тренинг бағдарламасы
1 күн
Компания жұмысындағы ішкі коммуникациялардың орны мен маңызы
  • Ішкі коммуникациялар және корпоративтік мәдениет дегеніміз не
  • Бизнестің стратегиясы мен коммуникациялық стратегия: өзара байланысы
  • Ішкі корпоративтік коммуникациялар бөлімі мен компания басшысының алдында тұрған мақсаттар мен міндеттер
  • Ішкі коммуникациялардың маңызы күрт артатын жағдайлар
  • Қате коммуникацияның тәуекелдері

Халықаралық зерттеулер
Практика
Мақсатты аудиториялар. Коммуникация матрицасы
  • Мақсатты аудиториялар және «ықпал етуші агенттер». Кімге және нені жеткіземіз?
  • Коммуникациялық үзілістер: оларды қалай анықтаймыз және қандай шара қолданамыз?
  • Ішкі коммуникациялар стратегиясын әзірлеудің қадамдық алгоритмі
  • Негізгі месседждер және ақпаратты ілгерілету арналары
  • Жұмыс барысында қолданылатын «Мақсатты аудиториялар матрицасы»

Халықаралық және қазақстандық компаниялардың кейстері. Қатысушылар тәжірибесін талдау
Ішкі коммуникациялар және корпоративтік мәдениет. Басшылық көсемдігі
  • Корпоративтік мәдениет пен ішкі коммуникациялар: өзара байланыс
  • Өзгерістер кезеңіндегі корпоративтік мәдениет
  • Компания құндылықтары: әзірлеуден енгізуге дейінгі кезеңдер. Құндылықтарды енгізу арналары мен құралдары
  • Компания амбассадорлары

Практика
Қазақстандық компаниялардың кейстері. Қатысушылар тәжірибесін талдау

2 күн
Кері байланыс. Компаниядағы бейресми коммуникациялар
  • Кері байланыс неліктен маңызды және оны дұрыс беру жолдары
  • Кері байланыстың түрлері
  • Кері байланыс арналарына талдау жасау
  • Сыбыстармен жұмыс істеу
  • Ақпаратты басшылықтан қызметкерлерге каскадты түрде жеткізу

Практика
Халықаралық және қазақстандық компаниялардың кейстері
Қатысушылар тәжірибесін талдау
Корпоративтік медиа. Оның форматтары
  • Әр форматты қалай ұсыну керек?
  • Ішкі коммуникациялар үшін қай формат тиімді?
  • Қажетті форматты қалай таңдаймыз?
  • Электронды коммуникациялар (интранет, SMM, корпоративтік мессенджерлер)

Халықаралық және қазақстандық компаниялардың кейстері
Қатысушылар тәжірибесін талдау

Ішкі коммуникацияның құралы ретіндегі корпоративтік шаралар
  • Корпоративтік іс-шаралардың түрлері мен форматтары
  • Қызметкерлер мен басшыларды корпоративтік іс-шараларға қалай тартамыз?
  • Іс-шараларды тиімді ұйымдастыру жолдары
  • Корпоративтік волонтерлік

Практика
Халықаралық және қазақстандық компаниялардың кейстері
Қатысушылар тәжірибесін талдау
Ақпараттық кампания
  • Мақсаттар, міндеттер және мақсатты аудиториялар
  • Ақпараттық науқанның құрылымы
  • Тиімділікті бағалау
  • Ақпараттық науқан жоспарын әзірлеу

Тренингті қорытындылау. Сабақты бекітуге арналған сұрақтар

Тренинг қатысушыларының пікірлері
Ішкі коммуникациялар бойынша Елена Кливецтің пікірі
Ішкі коммуникациялар бойынша Зарина Граневскаяның пікірі
Қатысу бағасы
1 АДАМҒА
150 000 ТЕҢГЕ
  • 2 КҮН
  • 30% ТЕОРИЯ - 70% ПРАКТИКА
  • ТРЕНИНГ СЕРТИФИКАТЫ
Өтінім қалдыру
Тренер
Фатима Косаева
  • Журналистика және PR саласында 30 жылдық тәжірибесі бар, соның ішінде Қазақстандағы ірі компанияларда басшылық қызметтер атқарған
  • Іскерлік әкімшілендіру магистрі дипломы
  • Мемлекеттік органдармен байланыс (GR) саласы бойынша сертификатталған маман
  • QID Қазақстан тәуелсіз директорлар қауымдастығының мүшесі
Өтінім қалдыру
Форманы толтырыңыз. Біз сізге айғақ хатын жібереміз.
Осы арқылы сіз өз жеке мәліметтеріңіздің өңделуіне рұқсат беріп, құпиялылық саясатына келісім білдіресіз.